25. huhtikuuta 2012

Today´s look: Flunssainen shoppailija (vs. mama bear)

Olen nyt sitten virallisesti flunssassa. :(
Kotona ollaan siis taas, mahdollisesti nyt sitten muutama päivä lepoa, ettei flunssa muutu pahemmaksi. Päätä viiltää niin paljon, ja kurkkua myös. Eiköhän toi burana kohta ala laulamaan, niin kuumekin laskee.

Hedari tuli kyllä jotenkin kummasti siitä, kun mutsi-rakas kävi äsken pyörähtämässä:
a) Mitä sä täällä teet? Mikset oo töissä? (Oon kuumeessa.) *kokeilee otsaa ja tuhahtaa*
b) Mikset ole siivonnut?(Argh!) Eiks sun pitäny laittaa noi tiskit? (Mitkä tiskit, mulla on tiskikone just sitä varten, äippä hei...) Ootko vieny pullot (olen)? Mikä toi kasa vaatteita on, etkö oo pessy pyykkiä? (Osoittaa kasaa, jossa on noin 4 tuntia sitten ostettuja uusia vaatteita)...

*päänsärky muuttuu Jack the ripperin käsittelyksi* (Meillä on oikeesti siis äidin kanssa tosi hyvät ja läheiset välit, mitä nyt sen pitää aina urpata kaikesta, vaikka oon sanonu, että mun koti, mun säännöt, mun sotkut - mun ongelma.)

Both of us can´t look good at the same time: It´s either Me or the House.

Menin sitten kiltisti töihin puolen päivän aikaan, mutta hetken kuluttua oli pakko mitata kuume: vajaa 38 astetta ja huimaus vaan yltyi... kyselin vähän, että jäänkö duuniin siksi aikaa, että saadaan tuuraaja, mutta passittivat kotiin. Huoh. Ihan syvältä... juuri olin tälle viikolle vielä oikein kerännyt ekstravuoroja - ja nyt sitten olen kipeänä! Ja vielä just kun ollaan lähdössä reissuun. Just. My. Luck. MUR!!

Ennen töitä yritin pikaisesti kierrellä vähän kauppoja löytääkseni bikinit kylpylää varten (minähän menen Budapestissa kylpylään vaikka pää kainalossa). Biksut löytyivät, ainakin sellaiset semityydyttävät, joissa näytän läskiltä selluliittituristilta... mutta ihan sama, en vaan jaksanut kiertää kauppoja, kun olo oli niin kökkö.

Ja tuota noin niin... löytyihän sieltä jotain muutakin...
Otokset ovat surkeita, kun kännyllä kuvailin. Ja sovituskopissa on lisäksi oikeaoppisen imarteleva hämyvalaistus, en jaksa alkaa muokkailemaan näitä kuvia tai valaisemaan niitä, kelevatkoon ta olkoon kelpaamatta.
Niin, tämän näköisenä liikenteessä tänään. Jokainen otos oli tärähtänyt. Kärsikää. (Ja naamakuvaa ette muuten saa, olen niin flunssaisen ja väsyneen näköinen lähiotoksissa...) 
Päällä oli H&M:n sailori-raitapaita, jossa on venekaulus (tykkään) ja takana kaunis kultainen vetoketjukoriste. Kaulassa se eilenkin vilahtanut leopardihuivi. Farkkuleggarit ja EMUt jalassa, of course - vaikka noi vois nyt kyllä jo siirtyä talvilomalle... mutta aamulla kiireessä en viitsinyt lähteä testaamaan, että millä korkkareilla osaan ajaa, ja millä mennään ojaan. Noi oli varma valinta, ja lämmin, kun kuume tuppaa hytisyttämään.
 Paidan suloinen vetoketjuyksityiskohta.

Sen, mitä tuolta lähti mukaan, esittelen tarkemmin myöhemmin. Nyt alkaa energia olla aika finito... menen keittämään vettä ja heitän sekaan Therafluta, sitten kömmin varmaan sänkyyn. Buuh.
Loppuun vielä yhteenveto päivän fiiliksestä sovituskopissa ikuistettuna:

Vi hörs!

Ei kommentteja: